Yhdistyksemme

Satakunnan terveydenhoitajayhdistys ry järjestää jäsenilleen tilaisuuksia keväisin ja syksyisin.

Valmistuville terveydenhoitajille järjestetään joka kevät valmistumisjuhla.

Vuosikokous pidetään helmi-maaliskuun aikana, kaikki jäsenet ovat tervetulleita.

Vuoden Tyyne valitaan aina jossakin syksyn tapahtumassa, useimmiten pikkujouluissa. Tyyneksi voit ehdottaa yhdistyksen jäsentä, joka tekee terveydenhoitajatyötä Suurella Sydämellä. Liitä ehdotukseesi lyhyt perustelu, miksi juuri sinun ehdokkaasi sopisi Vuoden Tyyneksi. Ehdotuksia voit lähettää yhdistyksen puheenjohtajalle.

Yhdistys tiedottaa toiminnastaan yhdellä jäsentiedotteella keväisin, terveydenhoitajalehdessä, sähköpostitse, muistathan ilmoittaa oman henkilökohtaisen sähköpostiosoitteesi yhdistyksen tiedottajalle.

Toiminta

Satakunnan terveydenhoitajayhdistys ry. on ammatillinen paikallisyhdistys, jonka jäseneksi voi liittyä Satakunnan alueen terveydenhoitajat sekä terveydenhoitajaopiskelijat.

Yhdistyksemme toiminta-aluetta on koko Satakunta. Toimintaamme sisältyy sekä ammatillista koulutusta että virkistystoimintaa.

Yhdistyksessä on jäseniä 201.

Alueelliset jäsentilaisuudet!

Yhdistyksen hallitus on päättänyt 23.3.2006 pidetyssä kokouksessa korvata 10€/ osallistuva yhdistyksen jäsen, kun järjestetään alueellisia jäsentilaisuuksia, joita esim. kuntayhtymän/kaupungin terveydenhoitajat järjestävät. Hallitukselle osoitetusta hakemuksesta pitää ilmetä osallistujat, aika, paikka ja lyhyt selvitys mitä on tehty sekä miten tilaisuus on liittynyt terveydenhoitajan työhön, sekä kuitit tilaisuuden kuluista. Korvausta voi hakea yhdestä tilaisuudesta vuodessa.